Beiskolázás
2019.A jelentkezéshez szükséges dokumentumok a hírek menüpont alatt találhatók!
Szeretettel várjuk az iskolába készülődő nagycsoportos gyermekeket
és szüleiket programjainkra!
BEISKOLÁZÁSI IDŐPONTOK:
Iskolanyitogató programjaink
Amit tudni akarsz az iskolai életről!
/szülői klub/
2019. január 31. (csütörtök) 16:30-tól 17:00-ig
Játsszunk iskolásat!
/játékos foglalkozás/
2019. február 13. (szerda) 16:00-tól 17:00-ig
Sportági felmérés
/sportolni vágyóknak/
2019. március 11. (hétfő) 16:00-tól 17:00-ig
Mozogjunk együtt!
/játékos családi sportnap /
2019. március 19. (kedd) 16:00-tól 17:00-ig
A sportolóknak sportorvosi alkalmassági vizsgálat szükséges!
A beiratkozás pontos időpontját a fenntartó központilag jelöli ki,
várhatóan 2019. április hónapjában lesz.
SZERETETTEL VÁRJUK AZ ISKOLÁBA KÉSZÜLŐDŐ NAGYCSOPORTOS GYERMEKEKET ÉS SZÜLEIKET PROGRAMJAINKRA!
BEISKOLÁZÁSI TÁJÉKOZTATÓ
2019/2020. tanév
1.a Köznevelési típusú sportiskolai osztály
- élsportoló gyerekeknek, egyéni sportágak
1.b Csapatsportosok
- egyesületben igazolt (jégkorongosok, vízipólósok, táncosok, …)
- kedvtelésből sportolók körzetben lakóknak (sakk, karate, …)
1.c Csapatsportosok
- egyesületben igazolt (focizók és kézilabdázók)
- kedvtelésből sportolók körzetben lakóknak (sakk, karate, …)
TANÍTÓINK AZ EGYES OSZTÁLYOKBAN
1.a osztály - Horváthné Erdős Andrea - tanító
Specialitása: kompetencia alapú szövegértés-szövegalkotás, matematika oktatás,
szorobán használata, francia nyelv szakkör, érzelmi intelligencia
fejlesztése, …
1.b osztály - Tóthné Bátai Gyöngyi – tanító
Specialitása: kompetencia alapú szövegértés-szövegalkotás, matematika oktatás,
dyslexia prevenció, mozgáskoordináció fejlesztése és tartásjavítás,
tolerancia, egyéni fejlesztés
1.c osztály - Bogatin Brigitta - tanító
Specialitása: kompetencia alapú szövegértés-szövegalkotás, matematika oktatás,
drámapedagógia a magyar nyelv tanításában,
tánc és mozgás módszertan, környezettudatos életmódra nevelés
Művészetkedvelő gyerekeknek rajz és furulya szakkörrel is tudunk kedvezni.
A testnevelés tantárgyat a „b” és „c” osztályokban bontott csoportban három testnevelővel emelt szinten oktatjuk.
Ingyenes iskolai edzéseket vehetnek igénybe a tanulók: általános labdás, szivacskézilabda, labdarúgás, floorball sportágakban.
Úszásoktatás: az úszók kivételével minden tanulónak heti 1 órában, nyolc éven keresztül tanóra keretében zajlik.
Edzésre edzők kísérik a tornászokat és jégkorongozókat.
Iskolánkban magas szintű oktató-nevelő munka folyik, ezt bizonyítja a sok-sok országos, területi-megyei illetve városi tanulmányi versenyeredményünk.
Idegen nyelv: 4. osztálytól német vagy angol nyelv választható. 2-3. évfolyamon játékos idegen nyelvi szakkör működik (angol, francia).
Felső tagozatban az idegen nyelvet csoportbontásban tanítjuk, ingyenes nyelvvizsga előkészítőt tartunk.
Több éves sikertörténetünk, hogy tanulóink nagy számmal nyelvvizsgáznak hetedik-nyolcadik évfolyamon, s kerülnek kéttannyelvű és nyelvi tagozatos gimnáziumi osztályokba.
A sikeres nyelvvizsga díját alapítványunk visszatéríti.
A délelőtti tanítás után az osztálytanítók tovább foglalkoznak a gyerekekkel. Felügyelik a házi feladatok elkészítését, edzésre átkísérik az úszókat, szabadidős foglalkozásokat, szakköröket, egyéni képességfejlesztéseket tartanak a tanulóknak.
Különös gondot fordítunk a viselkedéskultúrára, az érzelmi intelligencia fejlesztésére, az egészséges életmód elsajátítására.
Figyelünk a kimagasló képességű diákok tehetséggondozására, a segítségre szorulók felzárkóztatására.
Évek óta felvételi előkészítőt tartunk a középiskolába készülő 8. osztályos diákjainknak matematikából és magyar nyelvből.
Szakköreink: sakk, szorobán, matematika, rajz, számítástechnika, idegen nyelv, általános labdás, szivacskézilabda, labdarúgás, kosárlabda, floorball.
Tanulóink különböző iskolai szervezésű táborokban vehetnek részt: zöldtábor, sporttábor, külföldi nyelvi tábor, sítábor, tematikus táborok.
Intézményünk a Microsoft által támogatott Innovatív iskola lett 2016-ban.
Célunk – tanulóink sikerességének támogatása!
- olyan XXI. századi készségek fejlesztése – kommunikáció, kritikai
gondolkodás, kreatívitás, együttműködés - , amelyekkel tanulóink sikeresek
lehetnek a továbbtanulásban és későbbi munkájukban is;
- kompetencia alapú, maradandó tudás építés kooperatív módszerekkel;
- élményalapú, cselekvéssel megalapozott oktatás sok játékkal és a gyermeki
fantázia kiteljesítésével;
- elfogadó iskolává válni, ahol fókuszba kerül a tanulás folyamata, a gyerekek
igényeihez alkalmazkodó egyéni tanulási utak keresése, a tolerancia;
- a motiváló fejlesztő értékelés, amely a „Mit nem tudok?” kérdés helyett a
„Hogyan tudom majd jobban?” kérdésre keresi a választ pozitív megerősítést
adva, hogy boldog mosolygós gyermekek érkezzenek haza az iskolából.